Întrebări frecvente

Cine poate aplica?

  • Cine poate aplica pentru un imprumut de la Mindi.ro?

    Ne-ar placea sa fii clientul nostru! Poti obtine un imprumut de la Mindi.ro daca esti cetatean roman si ai varsta cuprinsa intre 25 si 75 de ani.

     

    Da - oferim împrumuturi persoanelor cu varsta de pana la 75 de ani. Deci, nu uita sa le spui bunicilor despre noi!

  • De ce am nevoie pentru a aplica pentru un împrumut?

     
    Pentru ca să-ți analizăm cererea de împrumut ai nevoie doar de urmatoarele:
     
    • Cartea de identitate (valabilă)
    • Dovada venitului (extras de cont bancar și/sau talon de pensie) pentru 30 de zile
    • Card debit/credit în care încasezi salariul valabil pe care trebuie să-l validezi în sistem
      (află cum validezi card aici)
    • Un selfie cu CI-ul în mână (pentru a ne asigura că Dvs. sunteți solicitantul)
    • Alte documente în cazul în care nu putem analiza complet situația financiară

     

  • Am nevoie de garantie pentru a obtine un imprumut?

    Nu, Mindi.ro nu solicita garantii sau giranti. Avem incredere in tine! Rambursarea la timp a imprumutului ne va permite sa iti oferim cele mai bune oferte in viitor.

De ce Mindi.ro?

  • Cum difera Mindi.ro de competitori?

    Ne bucuram ca ai intrebat!

     

    Mindi.ro ofera cele mai bune dobanzi de pe piata pentru imprumuturi pe termen scurt. Poti chiar verifica!

     

    Primul imprumut de pana la 1100 lei este GRATUIT, in timp ce imprumuturile repetate au cele mai bune dobânzi oferite in piata IFN-urilor la ora actuala.

     

    In plus, Mindi.ro iti permite sa obtii un imprumut in numerar imediat. Daca esti din Bucuresti, viziteaza oricare dintre sucursalele noastre si primeste banii in 10 minute. E atat de simplu!

     

    Pentru clientii existenti sau pentru cei din afara Bucurestiului oferim posibilitatea de a alege un imprumut prin transfer bancar.

     

    Incearca serviciile Mindi.ro GRATUIT si bucura-te de un parteneriat pe termen lung. Nu uita sa le spui prietenilor tai despre noi!

     

    Vrei sa afli mai multe? - Hai sa vorbim pe chat!

    Echipa de asistenta Mindi.ro

Cererea de împrumut

  • Cati bani pot sa imprumut?

    La primul imprumut, suma maxima pe care o poti primi este de 1100 lei, dar pentru fiecare client, limita de imprumut va fi determinata in mod individual.

     

    Cu cat este mai bun comportamentul tau de plata, cu atat vom fi in masura sa furnizam oferte mai bune in viitor. Pentru clientii fideli vom oferi imprumuturi chiar si pana la 2900 lei.

  • Care este perioada de rambursare?

    Te rugam sa iei in considerare faptul ca poti prelungi cu usurinta perioada de rambursare a imprumutului pentru pana la 30 de zile, prin achitarea dobanzii de prelungire a imprumutului pentru 7, 14 sau 30 de zile. 

    Solicită un credit acum!

  • Pot obtine un imprumut prin transfer bancar?

    Buna intrebare!
    Politica noastra de acordare a primului credit pentru clientii din Bucuresti spune ca fiecare client nou trebuie sa viziteze una dintre sucursalele noastre pentru a semna personal un acord de imprumut si pentru a obtine banii in numerar.
    Pentru imprumuturile repetate poti alege imprumutul in numerar sau cel remis prin transfer bancar. Asadar, dupa primul imprumut poti comunica cu noi doar online. Nu este nevoie sa vizitezi sucursalele, daca nu iti doresti.
    Pentru imprumuturile acordate clientilor care nu locuiesc in Bucuresti avem posibilitatea imprumutul prin transfer bancar cu mentiunea ca ne rezervam dreptul de a face verificari aditionale privind bonitatea clientului.

  • Cat de repede pot obtine un imprumut?

    Suntem rapizi! Dupa completarea cererii de imprumut iti vom oferi un raspuns cat mai curand posibil. Vei putea obtine banii imediat cum ai primit vestea ca ai fost aprobat!

     

    Pentru imprumuturile repetate, poti alege, de asemenea, optiunea de a primi banii in contul bancar. Ne vom asigura ca banii vor ajunge la tine in cel mai scurt timp.

  • Pot solicita un imprumut in week-end?

    Solicita un imprumut in orice zi a saptamanii si poti obtine un imprumut in aceeasi zi. Daca vei completa cererea de imprumut de pe site-ul nostru in afara orelor de program, vom fi in masura sa oferim un raspuns in ziua lucratoare care urmeaza. Poti conta pe asta!

    Solicită un credit acum!

  • Am deja un imprumut la Mindi.ro, pot cere alt imprumut?

    Sigur - Iti permitem sa soliciti mai multe imprumuturi simultan, in functie de limita maxima totala de imprumut calculata.

  • Ce trebuie sa fac daca cererea mea de imprumut a fost aprobata in prealabil?

    Felicitari! Trebuie doar sa facem o revizuire finala si apoi totul va fi gata.
    Dupa ce imprumuturile sunt pre-aprobate pe site-ul Mindi.ro, clientii noi pot vizita sucursala noastra pentru revizuirea finala si pentru a obtine imprumutul in numerar sau pot opta pentru transferul imprumutului direct pe cardul bancar.
    Te rugam sa te prezinti in sucursala Mindi cu cartea de identitate, cardul de credit/debit si dovezile de venit prezentate pentru finalizarea procesului.

     

  • De ce a fost respinsa cererea mea de imprumut?

    Sunt cazuri cand cererea de imprumut este respinsa din cauza istoricului de imprumut negativ sau pentru orice alt criteriu. Avem dreptul de a nu divulga motivele respingerii.
    Poti solicita din nou un imprumut dupa 30 de zile si speram ca vom fi in masura sa iti oferim un imprumut.
    Daca simti ca a existat o neintelegere privind respingerea cererii tale de imprumut - contacteaza-ne si vom face o verificare suplimentara.

    suplimentara.

  • Cum aplic pentru un împrumut repetat?

    Dacă ai rambursat ultimul împrumut cu succes, poți beneficia de un împrumut nou de până la 2900 de lei în cel mai scurt timp și la cea mai avantajoasă dobândă!

    Procesul este unul pe cât de simplu posibil!

      • Intră în contul tău;
      • Solicită un nou împrumut;
      • Trimite-ne dovada de venit la adresa suport@mindi.ro;
      • Primește banii!

    Cere un împrumut nou acum!

  • Documente necesare pentru evaluarea cererii de împrumut

     
    După ce ai aplicat pentru un împrumut, trebuie să te asiguri că ai trimis toate documentele necesare pentru evaluarea cererii. 

    Ca să-ți analizăm cererea de împrumut în cel mai scurt timp, te rugăm să ne transmiți următoarele:

    • Cartea de identitate (valabilă)
    • Dovada venitului (extras de cont bancar și/sau talon de pensie) pentru 30 de zile
    • Card debit/credit în care încasezi salariul valabil pe care trebuie să-l validezi în sistem 
      (află cum validezi card aici)
    • Un selfie cu CI-ul în mână (pentru a ne asigura că Dvs. sunteți solicitantul)
    • Alte documente în cazul în care nu putem analiza complet situația financiară


      Documentele solicitate mai sus trebuie transmise la adresa de e-mail: suport@mindi.ro

Cât costă?

Rambursarea și prelungirea împrumutului

  • Cum rambursez împrumutul meu catre Mindi.ro?

    Avem încredere în tine și sperăm că vei achita împrumutul în timp util. Cu cât este mai bun comportamentul tău de plată, cu atât vom fi in măsură să furnizăm oferte mai bune în viitor.

    Rambursarea împrumutului este simplă:

    1. Efectueaza plata prin transfer bancar (direct din aplicația ta de banking)
    2. Mergi la cea mai apropiată bancă și achită împrumutul
    3. Solicită debitarea cardului de către un operator Mindi.ro prin apel telefonic sau e-mail (cu specificarea sumei spre debitare)

    Te rugăm să menționezi CNP-ul în detaliile de plată a împrumutului, pentru a facilita alocarea corectă a plății.

    În cazul prelungirii împrumutului te rugăm să menționezi, de asemenea, „Prelungire“ în detalii de plată, cu perioada de prelungire pe care dorești să o alegi.

    Aici sunt detaliile de plata:

    Banca - Transilvania, Cont bancar: RO91BTRLRONCRT0397944302

    Bine de știut!

    Creștem limita de credit pentru clienții care rambursează împrumutul la timp.

    Nu uita - suntem aici pentru a te ajuta. În cazul unor probleme privind rambursarea împrumutului în timp util te rugam să ne anunți și vom găsi cea mai bună soluție pentru tine.
     
  • Ce se intampla daca nu platesc imprumutul la timp?

    Daca intampini orice problema in rambursarea imprumutului te rugam sa ne informezi imediat si vom cauta cea mai buna solutie pentru tine.
    In cazul in care vei intarzia rambursarea imprumutului, vom aplica penalizari pentru fiecare zi de intarziere. Iti reamintim ca, pentru imprumuturi pe termen scurt oferim intotdeauna posibilitatea de a prelungi data scadentei de rambursare a imprumutului - afla mai multe aici.
    Exista intotdeauna o solutie - avem nevoie doar de cooperare din partea ta. Daca insa nu vei coopera, vom fi nevoiti sa luam masurile permise de lege si care includ trimiterea in judecata.

  • Cum pot afla suma pe care trebuie sa o platesc?

    Suma rambursabila precum si dobanda de prelungire a imprumutului vor putea fi vizualizate dupa ce imprumutul este acceptat.

    Poti gasi aceste detalii, de asemenea, in contul tau de client de pe site sau poti contacta serviciul de asistenta clienti, unde iti putem oferi detaliile de care esti interesat.

  • Sunt eligibil la beneficii suplimentare in cazul in care platesc inainte de data scadentei?

    Da! Apreciem rambursarea imprumuturilor in timp util si in viitor vom fi in masura sa oferim termeni de imprumut mai avantajosi pentru tine. Putem chiar creste limita de credit pentru clientii care ramburseaza imprumutul la timp.

Contul de client și de date

  • Ce trebuie sa fac daca detaliile mele personale s-au schimbat?

    Te rugam sa ne contactezi cu privire la orice modificari ale datelor tale de contact, deoarece este obligatoriu ca acestea sa fie actualizate. Poti trimite aceste informatii prin e-mail la suport@mindi.ro.

  • Nu ma pot conecta la profilul meu

    Nu iti face griji! Daca nu iti amintesti parola, o poti recupera intotdeauna prin e-mail sau telefon.

  • Cum validez cardul?

    Pentru a primi banii în siguranță trebuie să validezi cardul, acest proces durează maxim 2 minute.
    Procesul de validare este unul foarte simplu, chiar dacă la prima vedere pare complicat.

    IMPORTANT: Mai întâi de toate asigură-te că ai minim 1 (un) leu în cont. Banca o să încerce să efectueze o tranzacție pentru a se asigura că cardul este unul funcțional. Din cont se vor extrage 0.10 bani pe care îi vei primi imediat înapoi. 

    La fel, asigură-te că ai la îndemână telefonul mobil cu numărul de telefon care este atașat cardului (vei primi un cod de securitate pe acel număr).

    Urmează acești 6 pași pentru a valida cadul cu succes:

    1. (Dacă nu ești logat) accesează pagina mindi.ro apoi apasă butonul “Conectare”

    2. Din contul tău, apasă butonul “Aplică acum”

    3. În fereastra “Informații personale” apasă butonul “Adaugati cardul dumneavoastra”

    4. Ești direcționați pe platforma mobiPay, aici trebuie să completezi câmpurile cu datele de pe cardul tău.
      1. Numărul cardului (este format din 16 cifre și se află pe partea din față a cardului)
      2. Numele și prenumele care apar pe card
      3. Luna și anul când expiră
      4. Codul CCV (este format din 3 cifre și se află pe partea din spate a cardului, vezi exeplul de mai jos)

      5. Apasă butonul “Platesc in siguranta”

    5. În fereastra apărută, introdu: numărul de telefon mobil, adresa de email și adresa de domiciliu, apoi apăsați “Validează”

    6. Dacă ai introdus toate datele corect. Vei primi de la baca ta un mesaj SMS cu un cod unic 3D Secure.
      Acest cod urmează să-l introduci în câmpul “Parola” și să apeși butonul “Continua”

    Felicitări! Acum poți primi banii tăi în siguranță!

    Notă: Unii clienți nu au activat serviciul de plăți online, în acest caz, pentru validarea cardului va trebui să mergi la bancă sau să suni la numărul de pe cardul bancar. Operatorii băncii la care ai cardul bancar te vor ajuta să-ți conectezi serviciul respectiv. 

    Mulțumesc că ai ales serviciile noastre!